Nej, det är det inte vanligt att tända på.

23:E ONSDAG

Dansade fram till Fairytale Of New York, ty det räckte inte för mig att traska till stationen min, ty Trubbnos hade inte stigit av utan på bonnigt vis åkt vidare istället för att låta mig möta upp honom i rätt håla. Han steg av i Käppala & vi möttes på halva vägen på spåret där ett tåg snart vrålade & tutade & rullade på. Trubbnos hade en tågspårsskada & jag hade vårvärme. Natten var bara barnet, lägenheten strålade i persikoporrigt ljus & ordvitsarna haglade likt obehagliga novemberskurar då Göteborgskisen öppnade sin käft. Han ville gunga i lekparken, det ville inte jag, jag var så naken.


SKINHEAD BARBIEDOLL
230408 SKINHEAD BARBIEDOLL.

X-)

FÜKK ME HERE:

ROLEPLAY NAME:
WANT ME 2 SWALLOW??

SEXXX-MAIL GOING WHERE??189: (SKICKAS TILL DIN MAMMA)

URE PORRRNOSAJT:

THE SEXXXWISH!!:

Trackback
RSS 2.0