Varför är jag alltid så jävla sjuk när jag åker till det där jävla IKEA?!

1:A TISDAG

"Du måste vara mitt stöd nu, jag tror att jag håller på att krevera! Jag är på IKEA, jag är svettig, jag är febrig & jag hittar inte den jävla Dignitet!" Shithead fick mottaga mitt paniksamtal. Note to self: don't åk sjuk + själv = miserabel till IKEA. Allra helst: don't åk till IKEA eller sluta gå vilse där åtminstone!

Med slutligen funna Dignitet entrade jag en påbörjat flyttstädad lägenhet som strax även Dreadsbäjben dök upp i. Vi pratade barnprogram & pizza vilket av en mystisk anledning ledde till att min pünkkatt slickade honom i armhålan för att plötsligt attackera hans arm. Det tyckte jag var CP & det var inte så jävla konstigt för det var ju det.


DIGNITET
050108 DIGNITET.

X-)

FÜKK ME HERE:

ROLEPLAY NAME:
WANT ME 2 SWALLOW??

SEXXX-MAIL GOING WHERE??189: (SKICKAS TILL DIN MAMMA)

URE PORRRNOSAJT:

THE SEXXXWISH!!:

Trackback
RSS 2.0