Jag ville ha bullen.

2:A ONSDAG

Stod med dräpande frossa & kämpade med att byta duschdraperi. Febern brände till i mig med humleheta inbumpningar under min hud. Kristus tog hand om disken iklädd skir hjärtansbeströdd babydoll & jag svor så att Mommo hade fasats  & beklagat sig. När hela städkalaset var över belönade jag mig med en däjt med Satan. Vi tittade på kåta par, negrer som runkade bulle & en karl som gick vinglade omkring & kramade en saftig köttbit.

[BILD KOMMER SENARE]

X-)
Postat av: JesusKristus

Nu vart det väl lite väl summariskt för jag kommer ihåg det som att jag i mina svindyra märkesjeans vilka hade fått Sina-lee att bli plaskvåt om hon hade slängt ett öga på märklappen, betedde mig som en riktig karl gör och satt i din soffa bredbent med vänsterhanden inannför byxlinningen och högerhanden greppandes en kall bitburger flaska och iakttog dig medans du städade och packade samt kom med dom obligatoriska; "Du missade lite där".

2008-04-06 @ 20:55:40

FÜKK ME HERE:

ROLEPLAY NAME:
WANT ME 2 SWALLOW??

SEXXX-MAIL GOING WHERE??189: (SKICKAS TILL DIN MAMMA)

URE PORRRNOSAJT:

THE SEXXXWISH!!:

Trackback
RSS 2.0