Leave Britney alone!!!

YOUTUBE: BRITNEY
YOUTUBE BRITNEY.

Det är äckligt, det här med Britney - & jag talar inte om blondinens vagina som blir kamerabländad så att eftermensdyningarna glimrar till då hon lämnat stringen i smutskorgen. Talar inte om hennes flottiga hy som kan utkonkurrera en stereotyp ostbågarviddatorn-fjortis, hennes jagharmina-
knarkarpolarepåPlattan-uppsyn, hennes kramgoa killarvilländåhanågontingatttapå-extrakilon. Jag talar inte ens om hennes kämpiga strul med kidzen som hon förlorar vårdnaden om till höger & kidnappar till vänster.

Jag talar om dig, om du är en av dom som likt en svulten prärieräv hugger till på minsta lilla skvaller om henne & pullar sönder din köttros till en kladdig hundtuggadliknande svullen sak då du får tillfälle att vältra dig i hennes såpa & leverne i diverse diskussioner som mest liknar sönderklottrade hatväggar på högstadieskolor som kryllar av omognaste krypen till tonåringar. Varje bil hon krockar, varje andetag hon tar, varje ambulanssväng hon åker, blir förstasidestoff. Tragik till förstasidestoff som leder till trashtalk de luxe & mängder av minst lika dåliga morsor & modellaspiranter.

YOUTUBE: BRITNEY
YOUTUBE BRITNEY.

& allt det där äckliga überskvallret anses OK & rumsrent, någonting uppenbart underbart lovligt att profitera på, för att objektet för det är en kändis. En sådan där brutta som klampade/knuffades ut i det strålande dammkornsuppvisande rampljuset redan som en liten spermie & därefter tog 11-åriga flickors stereohjärtan & 11-åriga pojkars pillesnoppar med storm. Nu går det åt helvetes jävla pepparstigen, & fy fan vad folk skrattar, njuter, myser, tjattrar. Köper. Köper tidningar med rubriker där det står att Britney vill dö. Gottar sig.

Hur i helvete kan ni gotta er åt någons misär? Hur i helvete kan ni så desperat dregla efter snacket om en kvinnans självmordssuktande att ni köper skiten så fort en osympatisk paparazzi & fantasirik journalist samlagar fram avkomman 'löpsedel' med ickesmickrande bilder & fet svart text som deklarerar att nu, nu minsann, nu mår popprinsessan skit! Nu vill hon kväva sig med den chockrosa stringen hon bar i Slave 4 U-videon, nu har hon verkligen blivit sådär crazy som hon nannade om att hon var. *ÅHHHH* fan vad intressant *DÖÖÖR OM JA INT FÅR LÄSA ALLLT TOZZIGT HON JÖR*!

YOUTUBE: BRITNEY
YOUTUBE BRITNEY.

Jag tycker att det är vidrigt att bortförklara sin skvallerkonsumtion & säga att hon får skylla sig själv som valt att vara känd - det var troligtvis inte själva kändisskapet hon valde, det påtvingades då hon hamnade i tuggummipopkarusellen. Så fort någon håller i en mikrofon vill resten av världen veta hur människan låter då h*n har rejäl rännskita, hur h*n håller sin joint då h*n puffar, hur h*n bär sina flipflops - som hiss eller diss? Det finns ingenting som rättfärdigar gambeteendet & det äckliga i att någon först & främst ca$har på att Britney vill ta livet av sig, & någon annan sate därefter konsumerar & på så vis visar för den misärprofiterande att det är OK, att det är kul avföring att köpa & läsa så det är bara att fortsätta förfölja Britney & alla andra celebriteter som någon gång trampat snett i ett par leopardmönstrade pumps eller fångats med tungan i någons vattniga mun.

Det kanske är jag som är knasig, men känns inte hennes historiska paraplyattack riktigt vettig i sammanhanget? Jag vet bara att om Hänt Extra skulle fotografera sig in till mitt anus för att ha en passande bild då jag hamnar i kris med klatchiga rubriken NU SKITER DET SIG REJÄT - då skulle jag fan ta tag i närmsta paraply & med den trubbiga delen under en tortyrliknande scen snitta den jäveln som blir rik på det hela, blir rik på mina våndor & dräpande panikattacker. Kanske är det för att jag är störd. Eller så är det för att det är en högst rimlig reaktion då halva jordklotet stalkar, garvar eller fnyser åt en istället för att låta en tillfriskna i fred. För hur mycket ni än snyftar om att ni hoppas att hon blir hjälpt så att hon kan bli den där söta, hycklande 17-åringen hon en gång var så kommer hennes mentala hälsa fan inte bli omplåstrad för att ni köper en blaska som gör er våta i underkläderna. För på blaskan är Britney, & Britney vill dö, & ni dör om ni inte får läsa om det.

Ni är kräk.

X-)
Postat av: Linblomma

Håller med dig om paraplyer i anus, om jag var känd och någon jag inte bjudit in skulle gå på min tomt skulle jag lätt anmäla och bjussa stora hundar på dem.

Jag läser själv lite skvaller om Britney, dock köper jag aldrig tidningar utan läser mest förstasidan i Aftonbladet. Och anledningen till att jag överhuvudtaget läser om henne är för att hon var min största idol när jag var typ 15.

Visst bidrar även jag till alla fotografers fyllda bankkonton om jag läser skvaller om henne på någon sida, men... Usch det är hemskt vem det än är som mår dåligt.

Men skulle jag vara känd (vilket jag inte vill bli) skulle jag nog aldrig vilja gå ut igen, jag skulle nog bosätta mig långtbortistan där ingen paparazzi orkar ta sig.

2008-01-19 @ 10:16:14
Postat av: Sheena

I agree totally. Det är fan nästan äckligt hur folk blir besatta av hennes toppande nyheter. Jag förstår faktiskt inte hur folk kan ägna sina små liv åt att älska då Brittan gör "fel".
Like I said before: People = shit ..

2008-01-19 @ 12:16:23
FREE PORN: http://rockho.blogg.se
Postat av: Sheena

I agree totally. Det är fan nästan äckligt hur folk blir besatta av hennes toppande nyheter. Jag förstår faktiskt inte hur folk kan ägna sina små liv åt att älska då Brittan gör "fel".
Like I said before: People = shit ..

2008-01-19 @ 12:16:34
FREE PORN: http://rockho.blogg.se
Postat av: Xx

Du har så rätt så! Det är vidrigt att det är så. Kolla bara på alla tvprogram, alla realitushows. Det är skönt att njuta av andras lidanden, för då glömmer vi bort hur värdelösa vi själva är. Men sanningen är att vi blir inte ett dugg bättre för att vi tittar på Britneys fitta, hennes kala huvud, folk som äter sopor eller tjockisar som måste banta annars dör de. Vi har sett det förut, hur många gånger måste vi få det kastat i våra ansikten?
Jag kan ärligt talat inte bry mig mindre om Britney och alla de andra teenstars som nu är nerpundade självmordsbenägna flickor. Det är tragiskt som fan, något som kapitalismen skapat.

2008-01-19 @ 12:49:35
FREE PORN: http://banditxqueen.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja, det är vidrigt att människor köper dessa skvallerblaskor som enbart existerar för att konsumenten vill parasitera på kända människor. Det säger mycket om vilket samhälle vi väljer att leva i.

2008-01-19 @ 14:42:37
Postat av: Åsa

skvaller har alltid varit ett sätt att smälla av tråkig tid, men det är synd om stakarna. de är ju bara folk, precis som du jag och alla andra!

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-01-19 @ 14:58:35
Postat av: Mikaela

Helt rätt, gud vad helt rätt.

2008-01-19 @ 15:00:18
FREE PORN: http://www.thegirlwiththethorninherside.blogg.se
Postat av: Sarah

ja nu är det illa med henne. stackars... jag skulle inte vilja byta liv. men duu, vad har hänt med din blogg? jag gillade din gamla bättre. fast innehållet är ju desmma så ok;-)

2008-01-19 @ 15:17:50
FREE PORN: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

http://starlounge.msn.se/article.cfm?objectid=17199

men när man matar gamarna så får man ju tillslut skylla sig själv.. eller?

2008-01-19 @ 15:23:55
FREE PORN: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Linblomma:
Främst syftar jag på dessa skvallerblaskor som enbart ca$har på andra människors leverne, det är svårare att bojkotta alla andra tidningar om man vill säga att det inte är OK, speciellt som i princip alla marknadsför sina nyheter med skvallret. Rakade huvuden & fittor framför jordbävningar heeell yeah!

Sheena:
Nej det känns lite som om dom borde spendera lite mer tid med sina egna liv. Kirra någonting vettigt att göra.

Xx:
När the happypills inte funkar springer folk till burken för att se att "Ja, jo, inte fan har jag det så illa trots allt"! & sedan är det så jävla många som undrar "Hur kunde det gå så?" Flickfan har fan haft spotlight på sig hur länge som helst & med allt vad det innebär. Det lär ju vara svårt att INTE flippa då. Girigia människor kunde ca$ha på henne som mentalt stabil (framför kamerorna, åtminstone) & dom girigia kan nu ca$ha på hennes kolapps. Fan vad glada dom måste vara nu. Då är ju någon det i alla fall. Glad.

Jonas:
& vad det säger om samhället gör en inte direkt happy in pants. X(

Åsa:
Det är snarare synd om dom människorna som är i så stort behov av skvaller att dom aldrig tänker på hur dom själva skulle tycka att det var att bli förföljd av paparazzis, tycker jag.

Mikaela:
Hell yeah!

Sarah:
Jag älskar min nya fula :D Jorå, dock i mindre doser tror jag det blir, men I don't really know yet.

2008-01-19 @ 15:26:54
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Sarah:
Det där kändes mer som ett försök att slippa rubriker i form av misstankar om eventuellt dittan & dattan, så då kan ja gförstå att hon ringe & ville klargöra någonting så att dom inte skriver lögner istället.

2008-01-19 @ 15:29:17
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Sara

Håller med, det räcker nu.

2008-01-19 @ 15:31:00
FREE PORN: http://berlan.blogg.se
Postat av: Bo

Hej,

Sälja annonsplats?

Webbpublicister - Tjäna pengar inom några minuter
Reklameplass säljkår säljer annonser för din och andras webbplatser och vår tekniska plattform tillsammans med vår traffic-avdelning optimerar varje annons så att den visas på relevanta webbplatser. Det ger maximal intäkt för dig och samtidigt maximal nytta för annonsören. Du gör intressant innehåll på din webbplats så att du får många besökare. Vi ser till att du tjänar pengar på dina besökare och du får alltid hela 60 - 75% av intäkterna. Ju fler besökare, desto högre intäkter. Enkelt!

Utbetalning
Dina Reklameplass-intäkter kan du följa live på ditt Reklameplass-konto som skapas då du anmäler dig som partner. Varje månad förs pengarna sedan över till ditt paypal konto. Om de är under 500 NOK står dock pengarna kvar på ditt konto tills du har 500 NOK i intäkter.

Ansök online
http://www.reklameplass.com/language.php?lang=1003

2008-01-19 @ 15:42:38
FREE PORN: http://www.reklameplass.com
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Bo:
Jasså det säger du.

2008-01-19 @ 15:51:32
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

Jag tycker att Britney Spears är underhållning när den är som bäst... men visst är skvallerpressen lite väl mycket ibland...

2008-01-19 @ 15:59:15
FREE PORN: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Mr. Pitt:
Jag förstår inte det underhållande i att någon mår skit & blir förföljd.

2008-01-19 @ 16:08:22
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Nora

du är klarsynt du.

2008-01-19 @ 16:56:07
FREE PORN: http://nuri.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Nora:
Klarsynt & närsynt - det är jag det!

2008-01-19 @ 17:54:14
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: joo

Jag håller med om att det är irriterande med folk som diskuterar Britney, personligen så vill jag inte ha någon åsikt för jag känner henne inte. Jag tror inte att det hon vill är att bli omhändertagen, utan bara att alla ska strunta i henne. Men samtidigt så, ja, jag läser nyheter om Britney (mest för att jag läser perezhilton.com som har allt), jag njuter inte av det, men jag läser det. Är det så fel? Kanske, men eftersom du verkar veta allt som hänt i hennes liv (*se ditt inlägg) så är väl du lika hemsk.

2008-01-19 @ 18:15:09
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

joo:
Jag har visserligen fått min info via bloggar men som jag skriver i en kommentar ovan syftar jag främst på skvallertidningar vars enda inkomst är andra människors liv (detta inlägg behöver nämligen inte enbart handla om Britney utan det pekar på hur fel det är att förfölja människor - kändisar - överhuvudtaget). Det är det jag tycker är fel att göda, inte att låta blicken svepa över en notis i en tidning men om man njuter av den notisen eller direkt tror att det är sanning är man jävligt äcklig & riktigt naiv.

2008-01-19 @ 18:25:43
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Sahara

Först tyckte jag lite synd om henne, men nu märker man att hon får ut lika mycket av paparazzina som dom får ut av henne. Hon verkar aldrig vara hemma, och är alltid ute och kör, åker på bensinstationer 10 ggr per dag och handlar värmeljus typ, och går runt lite mitt i den där högen av fotografer. Sen så skiter hon i att göra det som krävdes för att få sina ungar tillbaka. Nu ligger hon med en av dom som "ska lämna henne ifred." Tyck inte synd om henne, hon lever för det där

2008-01-19 @ 18:29:18
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Sahara:
Jag tycker inte heller synd om henne, det har aldrig vara min grej att tycka synd om folk hipp som happ. Man kan bry sig om en situation på andra vis. Vad har att hon handlar värmeljus med någonting att göra? Vad har hennes ungar med saken att göra? Vad har hennes sexpartner med saken att göra? & litar du blint på allt du läser i tidningarna?

2008-01-19 @ 18:31:52
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Sahara

Värmeljus har med saken att göra för att det hade att göra med att hon aldrig är hemma, alla bilder på henne är när hon är på bensinstationer och annat sånt mitt i natten för att handla nåt onödigt, som värmeljus, för att hon ska få uppmärksamhet. Hennes ungar har med saken att hon inte prioriterar dom, det är sjukt. Uppmärksamhet går före sina egna ungar. Vem hon knullar har med saken att göra för hon säger (och hennes fans) "Lämna henne i fred!" Men sen så börjar hon att ligga med en paparazzo som säljer hennes bilder

Och vadå litar blint på allt vad jag läser i tidningarna? Gör du? Det där är saker man har märkt, inget skvaller

2008-01-19 @ 18:45:16
Postat av: Volano

Hade ingen aning om att det låg till så med Brittan. Nästan lika synd om de människor som frossar sig i hennes olycka som det är synd om mig för tillfället. Lite synd om Brittan är det förstås också eftersom hon inte får vara ifred i sin bubbla som t.ex. jag får. Eller ja, ibland så störs man av nåt sär men de är iaf mina likar, något man nog knappast kan kalla de för som stör Brittan. Btw kolla din mail! Som Rutger sa i favoritfilmen: Six! Seven! Go to Hell or go to Heaven!

2008-01-19 @ 19:41:16
FREE PORN: http://segmenvetallt.blogg.se
Postat av: candycane in your anus

Det var ett av de bästa inlägg du skrivit på länge! Inte enbart för att jag håller med dig, utan också för att formuleringarna är lysande. I din förra blogg var det många som skrev att du borde ge ut en bok. Jag har funderat lite på det & tycker helt seriöst att du borde börja tjäna pengar på det du skriver, om det känns rätt. Du kanske inte skulla kunna bli krönikör i Aftonbladet eftersom endast vissa åsikter & formuleringar är accepterade där, men typ... ge ut en bok som du tjänar fett med stålar på? ;)

I alla fall, så är det äckligt hur folk gottar sig i Britneys förfall. Bara de senaste dagarna har folk med ett hånleende eller ett litet "vad var det jag sa!" talat om hur tragiskt detta med Britney är, eller hur äcklig hon är, eller hur synd det är om hennes barn. Jag är inte mycket för att tycka synd om människor, men om man nu skall tycka SYND om någon så är det väl inte bara barnen det är synd om utan även Britney? Det är ju trots allt för henne allting snurrar & hon måste ha otroligt dåligt samvete över vad som händer med hennes barn [om hon inte har det nu lär hon ha det senare när hon klarnat till]. Kan ju inte vara kul att hela världen kollar på en & bevakar minsta snedsteg man tar. Köper inte skitsnack om att hon valt det själv. Visst har hon valt kändisskapet, men betyder det att hon skall straffas till varje pris? Känns ju som om det är straffa henne människor vill göra. Så fort det går bra för någon letar människor efter fel på den det går bra för, leter efter misstag, bevakar personens varje steg. När så ett fel uppdagas skrattar man gott & rått. Det märker man ju inte bara när det gäller kändisar, utan i andra sammanhang också. Tex. att chefen på Svenssons arbetsplats alltid är den mest hatade & noggrant granskade av de anställda, oavsett hur bra eller dålig chefen är. Chefen är alltid den det snackas skit om så fort han/hon är borta. Skulle kunna ge fler exempel men jag är för äcklad av mänskligheten för att orka statuera just nu. Blir så irriterad av att tänka på det. Skall nog skriva om det någon gång. Undrar om det är någonting som hänger ihop med Jantelagen? "Du skall inte tro att du är nåt"-mentalitet liksom.

Sahara: Tänk om hon gillar värmeljus väldigt mycket, eller har tvångstankar om värmeljus, eller snålar på elen hemma? Skall inte också en kändis typ kunna åka till en typ bensinmack & köpa typ värmeljus eller nåt, typ? Hur kan du veta att hon gör det för uppmärksamheten? & honestly, hur många tror du inte det finns som INTE är kända & inte gör "det som krävs" för att få sina ungar tillbaka? Det finns många exempel på det i det dagliga livet för människor som inte är kända, skillnaden är bara att det ges mycket mer uppmärksamhet då någon är känd. Kanske det Skinhead Barbiedoll främst vänder sig mot: att folk gottar sig i när det går illa för kändisar & att tidningarna tjänar pengar på folks misär.

2008-01-19 @ 19:41:38
Postat av: Sahara

Självklart ska man få köpa värmeljus om man vill, men man kan gå över gränsen också, så det bara blir löjligt! Som Britney har gjort, gå in på tmz.com och x17online.com och se vad hon gör, det är pinsamt bara. Hon åker och köper graviditetstest och annat skit, mitt framför fotograferna. Tar av sig alla kläder och badar i underkläderna, mitt framför fotograferna. Handlar kläder på en typisk kändisaffär där 100tals fotografer hänger, kl 2 på natten, med öppna rutor. Snälla nån, det är uppenbart att hon älskar det.

Och eftersom det faktiskt ÄR BRITNEY vi pratar om nu som inte bryr sig om sina ungar, så har det inte med saken att göra vad andra kassa föräldrar gör/inte gör. Visst, dom är lika dåliga dom, men det gör inte saken rätt. Om Britney inte vill ha det så, så kan hon ändra på det. Vilket hon inte gör

Men som sagt, gå in på tmz och x17 och kolla, om ni inte tycker att hon är överdriven och ger fotograferna alla chanser dom kan få till bra bilder, kan jag inte säga mer om saken. Men "Som man bäddar får man ligga" stämmer verkligen in på Britneys situation

2008-01-19 @ 20:01:20
Postat av: Annika

Skitbra skrivet! Finns till och med en sida på nätet där man kan slå vad om när Britney dör, den som vinner får ett playstation, http://www.whenisbritneygoingtodie.com/.
Sjuka, sjuka samhälle som vi lever i..

2008-01-19 @ 20:03:34
FREE PORN: http://pilotenannika.blogg.se
Postat av: Lillen

Håller med, sjukt att folk inte låter henne vara.

2008-01-19 @ 20:57:35
FREE PORN: http://chirin.blogg.se
Postat av: Kristoffer

Riktigt bra blogg, riktigt bra skrivet! Du verkar vara en tjej med mycket innanför pannbenet ;)

2008-01-19 @ 21:59:13
FREE PORN: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: anna

håller med dej till hundra%. så jävla äckliga folk är som gör så. stackars brittan...

2008-01-19 @ 22:19:44
Postat av: candycane in your anus

Sahara: Jag tycker inte att det är rätt av Britney att utsätta sina barn för fara. En sådan handling är inte rätt vare sig man är kändis eller "civil". Men att anse att man får tåla att bli förföljd & att man har sig själv att skylla för sådant som sker är enbart sorgligt. Tycker du detsamma om s.k. vanliga människor? Dvs. att de får skylla sig själva om det går snett i deras liv? I sådant fall har du en riktigt taskig människosyn.

När det gäller detta med kameror: som känd person är det förmodligen väldigt svårt att undvika kamerorna, med tanke på hur gamiga paparazzis är. Hade jag varit känd hade det nog varit lika svårt för mig. Det spelar ingen roll vad man gör, man syns överallt. Vad skall man göra för att slippa kamerorna, stanna inomhus med fördragna gardiner hela dagarna? Självklart tror jag inte att särskilt många kändisar avskyr uppmärksamhet från kameror, men det ligger väl ändå i människans natur att vilja få uppmärksamhet för bra saker. När uppmärksamheten riktas mot misstag man gör eller ens personliga problem är det inte längre lika roligt. Du tror väl inte på fullaste allvar att Britney njuter av att folk förevigar alla hennes snedsteg, inläggningar & fadäser? Skulle du tycka om det? Om inte, varför tror du att Britney är annorlunda, dvs. att hon tycker om det? Är det bara för att hon är känd?

Alla människor har sin gräns, som känd person är det bara svårare att undvika den negativa uppmärksamheten från medias sida. Måste det betyda att man gillar den? Kan inte Britney också få vara en vanlig människa i den bemärkelsen att hon blir stressad, ledsen, arg, utbränd, whatever, precis som vi som har ett vanligt 8-16 arbete?

Vad andra kassa föräldrar gör eller inte gör har alldeles utmärkt med saken att göra, eftersom du verkar anse att kända personer får skylla sig själva då det går snett i deras liv. Jag är nyfiken på om du tycker detsamma om icke kända människor. Om det kanske är så att du är en av alla de som njuter av andra människors olycka & älskar då andra människor begår misstag. Eller om du är så motsägelsefull att du kan känna empati för "vanliga" människor, men inte kändisar. & frågan om det är så, är ju varför?

"Som man bäddar får man ligga" är ett perfekt exempel på vad totalt oempatiska & egoistiska människor säger om människor omkring dem.

2008-01-19 @ 22:53:45
Postat av: Anonym

Men du...Hur kan du själv veta allt om Brittan och sedan sitta och skriva att man skall låta henne vara ifred.

Du lägger upp bilder på flicksnärtan på din blogg och anser att du ej stödjer hysterin kring henne.

Korekto mundo please!

2008-01-19 @ 22:55:09
Postat av: Sahara

Jag har aldrig sagt att det är rätt att hon blir förföljd, men saken är den att jag inte ser det som att hon blir det helt enkelt. Har inte helle sagt att hon ska sitta med fördragna gardinger och aldrig göra något, och ja, hon får uppmärsamhet, men för bra saker som hon gör? Knappast. Britney är inte den enda kändisen i världen, och inte den enda som blir fotograferad. Skillnaden är att hon blir så mycket mer fotograferad än alla andra. Vet du varför? Jo, för dom sakerna jag tog upp, hon ger dom chanserna, verkligen ger, går ut för att bli fotograferad.

Det finns hur många kända som helst som har familj och blir fotograferade, men seriöst. Ni ser väl själva skillnaderna i situationerna?
Som jag skrev där uppe

"Hon åker och köper graviditetstest och annat skit, mitt framför fotograferna. Tar av sig alla kläder och badar i underkläderna, mitt framför fotograferna. Handlar kläder på en typisk kändisaffär där 100tals fotografer hänger, kl 2 på natten, med öppna rutor. Snälla nån, det är uppenbart att hon älskar det."

Jämför det med alla andra kändsisar, kolla på deras papparazzikort.

Och att jag inte skulle ha empati är ju lite löjligt sagt, har självt tyckt synd om henne. Men det gör jag inte längre, och ja, om det går snett i ens liv så är det inte så otroligt att det är ens eget fel, och det kan lika gärna vara andras fel också. Men nu så förlorade Britney rätten att träffa sina barn för att det var hennes fel, hon gjorde inte det som hennes advoktaren och domaren och allt vad det heter sa att hon skulle göra, så nu får hon inte träffa sina ungar längre. Vems fel är det? Se och hörs? Knappast

"
"Som man bäddar får man ligga" är ett perfekt exempel på vad totalt oempatiska & egoistiska människor säger om människor omkring dem."

Det stämmer ju i detta fall, hon har haft flera chanser att ändra på sig, för att få ett mer normalt liv och att få tillbaka hennes ungar, hon har inte brytt sig om det. Då tycker jag att det stämmer, som man bäddar får man ligga. Samma med att vara tjock men inte sluta äta på mcdonalds, man kan inte skylla ifrån sig. Man har ett ansvar och man måste ta det

2008-01-19 @ 23:29:38
Postat av: Sahara

En sak till

"När det gäller detta med kameror: som känd person är det förmodligen väldigt svårt att undvika kamerorna, med tanke på hur gamiga paparazzis är. Hade jag varit känd hade det nog varit lika svårt för mig. Det spelar ingen roll vad man gör, man syns överallt. Vad skall man göra för att slippa kamerorna, stanna inomhus med fördragna gardiner hela dagarna?"

Man undviker då fan inte dom när man börja ligga med en av dom. Det är ju sjukt alltihopa, som liknelsen med att vara tjock och äta mcdonalds. "Jag vill inte att paparazzis ska följa efter mig, så då blir jag ihop med en"

Som man bäddar får man ligga, och hon verkar inte ha nåt emot det

2008-01-19 @ 23:31:33
Postat av: Volano

Att ni håller på att tjafsa (kalla det vad ni vill) om det säger ju allt..
Säger som Rutger sa i favoritfilmen: I WANT MORE LIFE, fucker!

2008-01-19 @ 23:55:10
FREE PORN: http://segmenvetallt.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Sahara:
Det verkar lite tradigt om hon ska sitta hemma & häcka för att fotograferna vill åt henne. Varför skulle hon låta dom styra hennes liv & inköpsdagar? & som sagt: huruvida hon är en bra morsa eller ej har ingenting med detta att göra & som sagt så är du naiv om du tror att det är så att allt i tidningarna är sant & att det är så enkelt. Om jag exempelvis skulle vara beroende av droger & tvingas sluta för att behålla mina barn, det låter som självklaraste saken i världen men ibland är det inte så enkelt.. Verkligen inte. Vad som behöver göras är inte alltid bit med kaka även om det innebär att man behåller vad man älskar mest. Men som sagt, det är en annan diskussion. & jag har för i helvete sagt att jag inte tycker synd om henne, så varför be mig att inte göra det där? Du vet nog heller inte så mycket om vad hon lever för, inte innan du har frågat henne & litar på hennes svar. Dina amatöranalyser betyder ingenting.

Volano:
:O MAÄÄÄÄJLLLL! Det ska jag spana in sen!

candycane in your anus:
Håller på! Men sist jag skrev så började jag grina, värsta Britney var jag!!! Britney är det nya borderline.

Sahara:
Tycks inte alls vara uppenbart att hn älskar det. Jag klär mig som ett CP & går ut på stan så & folk glor & jag HATAR det. Men varför låta andra människor styra ens liv? Självklart kör hon sitt race men dessvärre får hon fotografer efter sig. Alla orkar inte kompromissa med hur dom vill leva, det ska hon heller inte behöva göra. Jag finner för övrigt ingen poäng i att gå in på random bokstavskombinationssidor om det nu handlar om att du tycker att hon köper för många graviditetstest.

Annika:
Det är vidrigt.

Lillen:
Ja, alla bara sliter i henne. Fan vad lätt att hålla psykiska hälsa uppe då :S

Kristoffer:
Alldeles riktigt.

anna:
Yep!

Anonym:
Har du ens läst någonting av vad jag har skrivit? Det handlar inte om att jag stör mig på någon slags hysteri kring henne.. Läs igen. & nej det handlar inte om att man VET saker om henne eller LÄSER skit om henne, jag har inte direkt köpt massa skvallertidningar för att veta dom sakerna jag vet - det har jag läst i bloggar samt sett på rubriker. Fan, bara LÄS innan du kommenterar.

Sahara:
Klart hon ska få ligga med snubben hon vill knulla även om han tillhör en av gamarna? Han kanske är en trevlig snubbe som hon attraheras av? Det tycker inte jag innebär att det ger alla fotografer rätt att förfölja henne. & ditt citat om att hon gör saker - d.v.s. lever - framför fotograferna har jag svarat på i en tidigare kommentar.

2008-01-19 @ 23:57:06
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Volani:
Det är skillnad på tjafs & diskussion & jag tycker verkligen inte att det är ett tecken på att man har lite för sig. Världen skulle inte gå framåt utan meningsutbyte & diskussion.

2008-01-19 @ 23:58:11
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Sahara

Men herregud, "Dina amatöranalyser betyder ingenting." Tillskillnad från dina, och dom som håller med dig eller? Det gick bra ihop med "Världen skulle inte gå framåt utan meningsutbyte & diskussion"

2008-01-20 @ 00:02:40
Postat av: Kim

Måste bara säga att du är sjukt duktig på att skriva och att fånga folks intresse! :D

2008-01-20 @ 00:05:31
FREE PORN: http://www.kimmi.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Sahara:
Jag har aldrig sagt "Britney gör såhär & därför är det såhär" så jag har därmed inte gjort någon amatöranalys av henne vilket du har då du påstår att det är på ett visst sätt med hennes tankesätt då hon agerar för att du upplever det så. Därav förstår jag inte vart du vill komma med denna kommentar.

Kim:
Spatsiba!

2008-01-20 @ 00:13:44
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Sahara

Alla har samma amatöranalyser här, och ingen känner henne. Om det ska vara ett krav för att prata om henne, så var det inte så bra ide att göra ett inlägg om saken. Och se till att fråga alla om dom känner till hennes personliga åsikter om allt och kalla alla för amatöranalyser istället för att enbart göra det till dom/den som inte håller med, som sagt, det går absolut inte ihop med hur en diskussion ska gå till, och det är på det sättet världen står still serru. Godnatt

2008-01-20 @ 00:34:16
Postat av: Volano

Vad jag menade med mitt förra inlägg var att det där med var världen är, deras tjafs/diskussion bevisade inget mer än precis det du hade sagt. Fast det kan hända att jag har fel och att det är ett/en värdefullt tjafs/diskussion. Det sista om Vad Rutger Hauer sa i Blade Runner menades inte som ett tecken på att de två som jag syftade på har för lite för sig. Det var sagt om mig själv. Håller med dig om att världen eller för den delen en själv inte skulle gå framåt utan meningsutbyte eller diskussioner, dock håller jag mig något tveksam till att man själv eller världen går framåt över en diskussion om Brittan. Iofs om det utvecklas till något mer än om bara henne så lär det givetvis vara ett givande steg framåt. Denna gången säger jag inte som Rutger, han verkar ju vara hur otydlig som helst. :P

2008-01-20 @ 00:35:38
FREE PORN: http://segmenvetallt.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Sahara:
Så vitt jag ser så skådar jag ingen annan som analyserar henne, utan jag ser bara människor med teorier. En teori är inte att säga att "så är det, därmed basta". Sov gott.

Volano:
Jag tycker att den är mycket värdefull för det är ju trots allt ett legalt stalkingsätt, det där med att vara paparazzi. Jag skulle förstå om det tolereras till en viss gräns, men det tycks inte finnas några gränser & det diskuteras för lite =/ Även om detta inlägg såklart inte lär förändra världen, men jag hoppas att någon får en tankeställare i alla fall. VEM ÄR RUTGER? Kan man äta kex med honom? P.S. har inte ens gått in på min mail än, jag & mail = bad kombo. Ungefär som jag & telefon, jag & MSN.. jag & att vara kontaktbar ;)

2008-01-20 @ 00:42:44
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Sahara:
Ett förtydligande: ser ingen annan som analyserar henne & fastställer en orsak.

2008-01-20 @ 00:43:22
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Pichu

Dina ord är så jävla rätt. Jag vet inte vad jag ska skriva, totalt mållös. Jag förstår hur du menar och det är så jävla sjukt. Paparaziizar bliiir rika på kändisars misstag, fel och brister. Det är så sjukt att det inte är klokt.

Hela världen är totalt vrickad och den som säger någonting annat har totalt fel.

2008-01-20 @ 00:49:52
Postat av: Volano

Haha har jag hittat min like när det gäller mail, telefon och MSN? Jag är säker minst lika dålig kombination som du. Ska nog döda min browser efter denna kommentaren och lägga mig ännu en gång i fosterställning under täcket och skaka ihjäl av febern. Så du behöver inte ha någon brådska, jag överlever förhoppningsvis.
När det gäller Rutger Hauer så är det en skådespelare. Jag älskar hans roll i filmen Blade Runner därför jag skrev några citat därifrån. Du kan säkert IMDB:a på honom så känner du möjligtvis igen honom. Annars så får jag hålla med dig i vad du säger, lite väl vis för att vara sär känns det som. Så börjar bli lite orolig här att jag ska förlora min särpolare! Vad vore Rödluvan utan sin Vargen? Förmodligen inte ens ett glatt sär. :(

2008-01-20 @ 00:56:37
FREE PORN: http://segmenvetallt.blogg.se
Postat av: miri

mej hålla med. det är äckligt, gam-beteendet och då spelar det ingen roll vad folk försöker rättfärdiga det med, om hon nu är en dålig mamma, hon bett om det för att hon ärkänd etc. det är så typiskt det där svennebeteendet som säger att usch för våld i filmer och porr osv men dreglar av upphetsning av sånt här, för de tycker hon får skylla sej själv. samma människor som stannar och står i ring runt nån stackars sälle som typ ramlat och skadat sej. jag avskyr sånt, det är äckligt. ett exempel var en gammal herre i somras som ramlat och skadat sej illa så han blödde från huvudet, en dam satt med honom & höll hans hand, fint alltså, han hade fått hjälp, ambulans var på väg men ändå, runt honom samlades de, och bara stod och glodde och oade och aade sej runt om. det är samma gamiga beteende och det är äckligt.

2008-01-20 @ 01:15:02
FREE PORN: http://bookofmiri.blogg.se
Postat av: candycane in your anus

Sahara: Du har aldrig funderat över att de tjockisar som inte kan sluta äta på Mc Donalds kanske lider av BED? Allting är inte svart eller vitt.

& vad gäller att handla kläder mitt i natten i en typisk kändisaffär för att få lite uppmärksamhet så att man kan hålla kändisskapet igång [eftersom det trots allt är detta som är ens yrke & skall ge en lön] är väl ändå inte samma sak som att en paparazzi fångar dig på bild då du får en panikattack på gatan. Panikattacker tex. är någonting som är väldigt svårt att kontrollera eller förutse, & man kanske inte direkt förväntar sig att stöta på en fotograf på nån djävla bakgata nån random tid på dygnet då man trodde att man kunde få promenera i fred. Graviditetstest? Du tror verkligen att det MÅSTE vara så att hon köpte testet bara för att bli plåtad av en fotograf & hamna i tidningen? Det kan inte ha varit så att en fotograf råkade befinna sig i närheten då hon köpte testet? & nakenbad, varför är det en sådan skandal? Varför skall ingen få se en naken?

Sure, jag kan hålla med om att Britney säkert gillar uppmärksamhet. Om hon verkligen avskydde det hade hon nog lagt av med musiken etc. för länge sedan. Men vad jag vill få fram är att alla har en gräns & att ingen skall behöva bli förföljd. Att någonstans kommer man till en punkt där man vill ha sitt privatliv ifred, oavsett hur kamerakåt man var tidigare. Det är skillnad på att bli plåtad då man badar naken eller är ute & shoppar, & att alla ens problem fläks ut för hela världens ögon.

Ditt tänkande att folk har sig själva att skylla för diverse problem äcklar mig. Du säger att någonting ÄR så här. Du säger att Britney samt diverse människor har sig själva att skylla & att som man bäddar får man ligga. Jag spekulerar bara i hur det KAN ligga till, inte hur det MÅSTE men hur det kan ligga till. Världen vore en bättre plats om fler människor kunde vidga sina vyer lite... Ingen av oss känner Britney, men att genast förutsätta eller fastslå att saker är på ett eller annat sätt när det gäller människor man känner [oavsett de är kända eller ej] är ju bara dumt.

Det känns som om du missat poängen med SBD:s inlägg & bara gått in för att hacka på Britney & basunera ut din s.k. sanning om hur det är.

2008-01-20 @ 01:18:22
Postat av: candycane in your anus

Människor man inte känner, menade jag givetvis. Känner att behovet att förtydliga är extremt stort.

miri: Åh, jag avskyr sånt! En gång när jag var tokledsen & satt & lipade på centralen var det INGEN som gjorde en insats för att hjälpa mig, däremot stannade folk gärna & beskådade eländet. Så äckligt.

VAD GÖR ALLA VAKNA DENNA SENA TID?? =O [inklusive jag.]

2008-01-20 @ 01:21:33
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Pichu:
Jag undrar var nöjet ligger i att titta på då en kändis förlorar sina ungar & snart kanske även sitt liv =/

Volano:
Tror du inte att det är såhär: vi är lite för bra & viktiga för att folk ska kunna nå oss? Vår tid är faktiskt dyrbar!

miri:
Verkligen som en skock asätare som samlas & väntar på att bytet ska dö.

candycane in your anus:
Dock är det ju inte en självklarhet att hon gillar uppmärksamheten för att hon knegar med vad hon knegar med. Inom vissa branscher kommer ju framgång ofta med kändisskap på köpet. Många av sakerna jag vill pysska med leder lätt till kändisskap då man lyckas stort, men jag vill verkligen inte ha det, men heller inte låta det hindra mig. Men kanske älskar Britney uppmärksamheten, jag har ingen aning, ville bara förtydliga att ibland vill man ju bete sig som man vill bete sig & genererar det uppmärksamhet är det då ofta en oönskad bieffekt. Kan jag ringa dig idag bajdähwäääy? Du var ju ledig på söndagar så JA det kan jag :D Tack för svaret.

2008-01-20 @ 02:42:15
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: candycane in your anus

Nä, så klart inte. =) Det var väl mer bara en spekulation, att jag gissar att de flesta kändisar tycker om eller åtminstone kan stå ut med uppmärksamheten så länge den är positiv. Därmed inte sagt att de måste älska den. & det är just det jag stör mig på med Saharas tanke att så ÄR DET. Dvs. att Britney [till exempel] njuter av uppmärksamheten no matter what kind it is.

Ja, ring mig! Jag är ledig & jag har tråkigt.

2008-01-20 @ 13:29:06
Postat av: Molly

nu pallade jag inte läsa allting jättenoggrannt för jag har lite bråttom, men ska läsa igenom den årdäntligt sän. men alltså hon VILL ju stå i rampljuset all the time. liksom hon ringer själv papparazzis (och dejtar en i nuläget).

alltså alla foton som tas av henne är ju hennes liv. hon har inte behövt göra NÅGON reklam (förutom ETT uppträdade) för sin nya cd, det enda hon behövde göra var att visa fittan och gå till starbucks med flottigt hår varannan dag.

dessutom använder hon fotograferna lite som hjälpredor, låter dom tanka hennes bild och shoppa åt henne.

om hon lider av uppmärksamheten, varför gick hon då till domstolen i sin gamla brudklänning häromdagen - sket i att gå in - och satte sig att fika på ett närliggande cafe? varför itne stanna hemma och inte bli fotad av hundra paparazzis.

jag tror hon mår dåligt om hon inte får uppmärksamhet actually. så fort hennes lillasyster tog all plats i media blev britney som en upprorisk tonåring typ.

jag läser inte skvallertidningar men tycker det är helt ok att konsumera dom. sen får man väl hoppas att dom flesta förstår att typ häntextra är en tidning som skriver utan att ha en enda källa till sina påståenden och är till just för extra misärgottande liksom :P

2008-01-20 @ 15:03:20
FREE PORN: http://desi.blogg.se
Postat av: Anonym

Det jag menar är att du stödjer vidare skvallret om henne genom att lägga upp bilderna på henne. Av hennes namn kan du klämma ihop ett bra blogginlägg och där med har du utnyttjat hennes kändiskskap. Jo, jag läste innehållet.. Mycket string, crazy,pillesnopp och dylikt.

2008-01-20 @ 15:38:25
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

candycane in your anus:
& jag är nyvaken & ska tvätta.. men sen jääävlar då jävlar får du passaräj!!!

Molly:
Jag tänker fan inte läsa din kommentar helt för det räcker att jag läste att hon VILL stå i rampljuset & då lackar jag. Du vet väl fan inte vad hon VILL? Det kan bara hon veta.

Anonym:
Du verkar inte ha läst särskilt noga märker jag så du kan vara rar att inte kommentera om du bara sitter & markerar ord som stör dig eller någonting då du läser. Det är oerhört svårt att gå omkring & leva & aldrig rida på någon annan. Jag kan träffa mina kompisar & berätta om någon rolig snubbe jag träffade på stan & därmed nyttjar jag honom för en rolig berättelse, & jag kan skriva ett inlägg om att jag tycker att det är dåligt att kändisar blir förföljda & då nyttjar jag Britney. Det är dock INTE samma sak som att jag startar en tidning & placerar henne på framsidan & skriver att hon vill dö.

2008-01-20 @ 16:37:12
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Blod

Jag håller med helt och hållet. Lämna Britney i fred eller skriv om henne som artist eller hennes musik istället.

2008-01-20 @ 19:36:15
FREE PORN: http://blodstankeblogg.blogspot.com/
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Blod:
Ja, människan är ju trots allt artist.

2008-01-20 @ 19:55:11
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hallelujah säger jag bara! Jag är helt med dig i ditt inlägg! Mår illa bara av tanken på alla som njuter av att se henne gå ner sig! Tänker fortsätta hoppas att hon en dag får ordning på sitt liv och blir lämnad ifred från alla jäkla svin som göder sig på hennes olycka för det förtjänar hon efter all skit hon fått utstå! Kram på dej snygging!

2008-01-20 @ 23:05:21
FREE PORN: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Alexandra:
Japp, hoppas folk inser att om hon ska få ordning på trasslet så kan inte alla stå & stirra undertiden hon försöker =/

2008-01-20 @ 23:18:48
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: katitzi

http://www.svenskpremiar.nu/filmer/37-galnaisex3.html

Där är du ju.. porrstjärna å allt.

2008-01-21 @ 02:50:23
Postat av: Bryt

Jaha, och vad hade det nu att göra med Britney?!

Sahara: många människor gör val i livet som de tror är bra, för att senare krisa ihop. Ska vi bara skita i dessa människor, menar du; säljaren som jobbar tills han blir blå i ansiktet och som till sist faller ihop under arbetsbördan, den unga fräscha lilla donnan som blev modell och senare utvecklade en dödshotande ätstörning, och så vidare?

Du kan ju inte på fullaste allvar mena på att en människa, som knappt fått bestämma över sitt eget liv och vuxit upp på två röda sekunder, kan förväntas ta fullt ansvar för sina nuvarande demoner? Men visst, det står var och en fritt att komma fram till sin egen åsikt. Om du vill gå på linjen "mediehorande whitetrashluder", varsågod. Det hindrar knappast andra från att dra slutsatsen att vi har med ett riktigt bryt att göra här, och bryt bevaras bäst i lugn, ro, ensamhet och under kontrollerat drogintag.

2008-01-21 @ 20:50:40
FREE PORN: http://psykbrytet.blogg.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Katitzi:
Porrskådis, visst, inte direkt stjärna dock. Har du kul då du söker länkar & sedan masspostar dom eller? Tror du inte jag själv vet vad jag sysslar med? :S Jag är inte direkt överraskad att jag finns där lixåm.. *CHÅÅÅÅCK!!!!'

Bryt:
Verkligen, lugn & jävla ro!

2008-01-22 @ 12:31:04
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: ronnie

nånstans deep in my heart så hoppas jag på att hon ska komma tillbaka en dag och visa de allihopa att hon vann i slutändan...

brittan forever!

2008-01-23 @ 22:08:39
FREE PORN: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Anonym

Eh... WTF du vet ju precis allting om henne det borde väl tyda på att det är du som läser skiten?

2008-01-25 @ 09:27:08
Postat av: LINDA

AMEN OOOOOOOOOORKA!!!! som om det är nått jävla brott att läsa skvallertidningar? precis som nån annan skrev så verkar ju du också läsa det eftersom du vet precis lika mkt om de som mej... Jag gillar att läsa skvaller för att det är kul och underhållande... är de nått fel med det eller? LÄGG NER ASSÅ!!

2008-01-25 @ 09:32:22
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

ronnie:
Deeeep in my heeeeeart som hennes låt går, osv.

LINDA:
Är det så fruktansvärt ansträngande att tänka att jag kanske inte har snappat upp fakta från någon skvallerblaska? & är det så att bara för att det roar dig & så är skvaller the shit? Jag gillar päls för att det är snyggt men det betyder inte att jag tycker att det är speciellt underhållande med flådda djur. Väldigt märkligt att skicka två väldigt lika kommentarer också, kan jag tycka..

2008-01-25 @ 10:48:59
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Pensionerad folskollärare i Flen

Vem är Brittney Spears,är det nån man skall känna till?Är Skinhead Barbie Doll Alban? Du ser albansk ut!!!!

2008-02-05 @ 23:31:44
FREE PORN: http://www.info14.com
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Pensionerad folskollärare i Flen:
Jag är Dr.Alban!

2008-02-16 @ 11:46:22
FREE PORN: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se

FÜKK ME HERE:

ROLEPLAY NAME:
WANT ME 2 SWALLOW??

SEXXX-MAIL GOING WHERE??189: (SKICKAS TILL DIN MAMMA)

URE PORRRNOSAJT:

THE SEXXXWISH!!:

Trackback
RSS 2.0